Aug 29, 2013

Kunyah Papan Kekunci

sebenarnya, sekarang aku tengah tenung skrin kosong. dah berlubang skrin aku tengok, otak aku dah banyak berkata. terlalu banyak. cuma jari ni kaku menari nari. ewah.

aku bukanlah peminat Kpop macam gadis gadis dan teruna teruna di luar sana yang obsesi gila gilakan. hairan aku. tiada benda yang aku kagum tentang ini kecuali muka muka yang kadang kadang aku rasa cukup minta pelempang. aku bukan peminat runningman, menontonnya pun tak pernah. ya, mohon marah sekarang. 

tahu iklan aplikasi telefon pintar abad ini yang menggunakan mereka sebagai pelaris aplikasi? ya, ya, aplikasi yang selalu diulang tayang dalam tv yang aku rasa mereka memang mengalami kecelaruan identiti. ya, mohon baling cawan sekarang!

kajian jalanan aku sepanjang di Korea, amboi, -ini korang boleh close [x] entry skarang! tiada teruna atau gadis yang mengalami kecelaruan jantina di sana. boleh dikatakan semuanya ada identiti. itu aku bangga. sebabnya yang dah terpengaruh tu, aku harap masih boleh diselamatkan. kajian aku lagi, haih. kulit mereka semua flawless, pimpleless, cleanless, gebuless, tegangless. -okay belikan aku dictionary baru. 
pendek kata, lelaki, perempuan semuanya kulit cantik. mungkin cuaca yang sejuk sampai kau pakai baju 5 lapis pun jari kau boleh kebas 3 kali tanpa henti. atau mungkin pemakanan yang berkhasiat? lol. pakar nutrisi sangat. tapi aku rasa sebab penampilan 'less less less' yang aku katakan tadi lah yang jadi punca utama teruna teruna dan gegadis fobiaaaaaaa tengok drama bersiri sana atau jugak runningman. terus meraung, mengekek gelak macam perlu didiagnos. tapi untuk aku setakat ini, fobia  benda alah macam ni tiada. dan aku harap takkan ada. mungkin sebab aku lebih fobia dengan drama drama CSI even aku bukan pelajar terbaik dekan setiap sem jurusan sains forensik. -berangan.

p.s: ramai kirim belikan poster Big Bang, CN Blue, sweater RunningMan, etc pasal jadah kpop ni. satu pun aku tak belikan sebab bimbang aku juga kecelaruan identiti nanti.

No comments:

Post a Comment